f
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Rzeszowie

Komunikacja i budowanie relacji 11.05.2019r

Wszelkie działania to w dużej mierze budowanie relacji i nawiązywanie kontaktów, które stanowią fundament wielu udanych przedsięwzięć?.. "Biznes to relacje między ludźmi nie liczby, gdyby było inaczej, najbogatsi byliby matematycy" - tak o relacjach mówił Jan Kulczyk. Choć wszyscy mamy świadomość tego, jaką rolę odgrywają relacje w naszym życiu zawodowym i prywatnym, to niezbyt często mamy czas na refleksję czy właściwie je budujemy?. Dzięki szkoleniu poznasz skuteczne narzędzia wspierające komunikację, budowania własnego wizerunku oraz trwałych relacji .

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA SZKOLENIA:

  • Zdobędziesz wiedzę jak budować trwałe relacje z klientami, partnerami biznesowymi, współpracownikami
  • Poznasz narzędzia doskonalenia komunikacji w biznesie
  • Siła pytań - Będziesz wiedział w jaki sposób zadawać pytania prowadzące do rozwiązań, angażujące do współpracy, budując dobry kontakt, różne strategie zadawania pytań
  • Zapoznasz się z typologią klienta; z różnymi stylami myślenia i działania ?Będziesz wiedział jak rozpoznać potrzeby i motywacje klienta
  • Zdobędziesz umiejętność dopasowania stylu komunikacji, sposobów dobierania argumentów w rozmowie stosownie do danego typu klienta oraz sytuacji
  • Będziesz wiedział jak wykorzystać swoje mocne strony, swój potencjał w komunikacji, we współpracy z klientem, partnerem, współpracownikiem.
PROGRAM:
  • 4 style osobowości wg CG Junga - typologia zachowań
  • Rozpoznawanie wskazówek płynących z zachowania, mowy ciała, stylu wypowiedzi, z interakcji, zachowania pod wpływem stresu
  • Preferencje komunikowania się osób o różnych stylach osobowości
  • Budowanie wiarygodności rozmówców poprzez spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych ?Czym dla prawnika jest komunikacja a czym dla klienta jest komunikacja ? - jakich błędów unikać ?Efektywne narzędzia doskonalenia komunikacji w biznesie;

aktywne słuchanie; parafraza, odzwierciedlenie, udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
Siła pytań w budowaniu relacji w biznesie

OPCJA DODATKOWA:

Szczególnie w ramach przedmiotowego szkolenia - rekomendowane jest wypełnienie indywidualnej diagnozy mocnych stron narzędziem DISC/BAI

Co określa i mierzy test kompetencji DISC/BAI?

  • Styl komunikacji
  • Poziom decyzyjności, analitycznego myślenia
  • Samodzielność
  • Odporność na stres
  • Poziom koncentracji na wynikach, rezultatach
  • Mierzy siłę 6 postaw w miejscu pracy - wewnętrzne motywacje, które przekładają się na efekty i odpowiadają na pytanie; Co mnie motywuje, co daje mi poczucie spełnienia, satysfakcję z tego, co robię

CO OTRZYMUJE OSOBA DIAGNOZOWANA?

Indywidualny raport osobowościowy opisujący mocne strony; diagnozę Twoich naturalnych predyspozycji oraz wskazówki m.in., w jakich działaniach się najlepiej sprawdzasz, kiedy skutecznie podchodzisz do rozwiązywania problemów i jak komunikować się z osobami o Twoim lub innych Stylach Myślenia  Sugestie jakie kompetencje rozwijać + indywidualny plan rozwojowy

Cena szkolenia: 175 zł netto + 23 % Vat  /dla prawników zrzeszonych w OIRP/

 

 

http://www.przestrzen-rozwoju.com.pl/akademia-prawnika
2019-02-20

Zapisz się

*Imię:
*Nazwisko:
*Nr wpisu:
*Telefon kontaktowy:
*Email:
*Jestem:
Chcę fakturę VAT:
NIP:
Pełna nazwa firmy:
Ulica, nr:
Kod pocztowy:
Miasto:
* - pola wymagane

© 2019 OIRP w Rzeszowie. Polityka cookies  Realizacja: veeo.pl