Koleżanki Koledzy,
z wielką przyjemnością chciałabym Państwa zaprosić na pierwsze webinarium organizowane przez Zespół Młodych Radców Prawnych OIRP Rzeszów. Tematem pierwszego webinarium będzie marketing prawniczy i media społecznościowe.
Webinarium odbędzie się w dniu 4 marca 2021 r. w godzinach od 17.00 do 19.00 na platformie ZOOM.
W naszym webinarze wezmą udział znakomici prelegenci a są nimi:
Pan Jacek Stanisławski którego tematem wystąpienia będzie "Plan marketingowy dla kancelarii w 5 krokach"
Pan r.pr. Łukasz Mróz, którego tematem wystąpienia będzie "Prawnik w social media"
Pani Agata Koman-Więch której tematem wystąpienia będzie "Radca Prawny w Social Media 10 praktycznych wskazówek"
Wszystkim wystąpieniom przysłuchiwać się będzie Dziekan Rady r. pr. Bartosz Opaliński, który podsumuję wystąpienia prelegentów pod kątem kodeksu etyki radcy prawnego oraz ustawy o radcach prawnych.
Aby wziąć udział w webinarium, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się poniżej.
Osoby, które wypełnią formularz, otrzymają link aktywacyjny na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy. Mając wcześniej zainstalowaną aplikację ZOOM i chcąc dołączyć do szkolenia należy uruchomić link w wyznaczonym terminie szkolenia. Po zalogowaniu się należy sprawdzić czy dany użytkownik zalogowany jest imieniem i nazwiskiem. Jeśli nie, przy okienku po prawej stronie i kliknięciu w niebieską ikonę "more [?]" mamy możliwość zmiany nazwy - opcja "Rename". Zmiana nazwy na swoje imię i nazwisko jest konieczna do weryfikacji uczestnika szkolenia, celem przyznania punktów szkoleniowych.
W przypadku braku zainstalowanej aplikacji ZOOM na komputerze/laptopie należy pobrać aplikację zoom: https://zoom.us/download - "Zoom Client for Meetings" - klikając niebieski przycisk DOWNLOAD (pobierz). Po pobraniu pliku "ZoomInstaller.exe" należy dokonać instalacji programu. Następnie można będzie dołączyć do szkolenia klikając w otrzymany mailem link.
Istnieje możliwość udziału w webinarium za pomocą urządzeń mobilnych (tablet, telefon), w tym celu należy zainstalować na tym urządzeniu mobilnym aplikację ZOOM Cloud Meetings. Po uruchomieniu aplikacji należy wpisać otrzymany numer Meeting ID, swoje imię, nazwisko i otrzymany Passcode (hasło).
W przypadku zerwania połączenia, należy ponownie wejść na spotkanie poprzez otrzymany wcześniej link.
Uczestnicy otrzymają 4 pkt szkoleniowe, pod warunkiem rzeczywistego uczestnictwa w szkoleniu.
Zgłoszeń należy dokonywać w nieprzekraczalnym terminie do 1 marca 2021 r. do godziny 16.00.
UWAGA: Pierwszeństwo uczestniczenia w webinarze mają młodzi radcowie prawni do których został przesłany mail z informacją o webinarze. W przypadku, kiedy pozostaną wolne miejsca link do spotkania zostanie przesłany do pozostałych radców prawnych według kolejności zgłoszeń.
Ilość miejsc na webinarze jest ograniczona.
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w webinarium!
Pozdrawiam
r. pr. Paulina Ślemp-Hejnowicz
Przewodnicząca Zespołu
Młodych Radców Prawnych